۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

کارگردانی انیمیشن – چگونه کارگردان انیمیشن شویم؟

کارگردانی انیمیشن – چگونه کارگردان انیمیشن شویم؟

کارگردانی انیمیشن یکی از جذاب ترین و رو به رشدترین شغل های جهان است زیرا صنعت انیمیشن سازی با پیشرفت روز افزون تکنولوژی با سرعت زیادی در حال  پیشرفت است. بنابراین عجیب نیست که افراد زیادی به این کار علاقه دارند و به دنبال پیدا کردن راهی برای وارد شدن به این شغل هستند. اما برخلاف بسیاری از مشاغل هیچ مسیر واضح و مشخصی برای تبدیل شدن به یک کارگردان انیمیشن وجود ندارد.

تحصیل در رشته فیلم سازی تضمین نمی کند که پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه بتوانید شغل کارگردانی انیمیشن را به دست آورید و به ندرت آگهی شغلی با عنوان “کارگردان انیمیشن” در لیست آگهی ها دیده می شود.

بعضی افراد ابتدا به عنوان انیماتور و بعضی به عنوان هنرمند استوری بورد مشغول به کار می شوند و سپس فرصت کارگردانی انیمیشن را به دست می آورند. بعضی افراد نیز با سابقه کارگردانی فیلم به کارگردانی انیمیشن روی می آورند. در هر صورت یک فرمول جادویی برای تبدیل شدن به کارگردان انیمیشن وجود ندارد.

در این مقاله روش هایی که می توانید با آن شانس خود را برای کارگردان انیمیشن شدن بالا ببرید معرفی می کنیم.

کارگردانی انیمیشن را با انیماتور شدن آغاز کنید

کارگردانان انیمیشن پرآوازه ای مثل اندرو استانتون، ریچارد ویلیامز و جان لستر پیش از کارگردانی انیماتور بوده اند. احتمالا کسب تجربه به عنوان انیماتور و سپس کارگردان انیمیشن شدن متداول ترین راه برای رسیدن به این هدف است، زیرا انیماتورها نقش مهمی در روایت داستان انیمیشن ایفا می کنند.

بسیاری از کارگردانان بزرگ ابتدا به عنوان انیماتور در استودیوهای مشهوری مثل دیزنی و پیکسار استخدام شده اند و سپس کم کم پیشرفت کرده تا در نهایت به موقعیت کارگردانی رسیده اند. البته در نظر داشته باشید که گاهی این فرایند سال ها به طول می انجامد.

اگر شما نیز قصد دارید ابتدا در یک استودیو (چه بزرگ و چه کوچک) به عنوان انیماتور مشغول به کار شوید فراموش نکنید که سایر مهارت های لازم را در خود پرورش دهید. یک کارگردان انیمیشن موفق مهارت های زیادی نظیر برقراری ارتباط موثر با کارمندان، مدیریت زمان، تصمیم گیری، بودجه بندی و رهبری دارد.

این مهارت ها برای کارگردانان انیمیشن ضروری است زیرا آن ها برای کیفیت انیمیشن، انجام پروژه طبق زمان بندی و هدایت دست اندرکاران پروژه انیمیشن مسئول هستند.

کارگردان انیمیشن می تواند علاوه بر ساخت فیلم های انیمیشنی در زمینه تبلیغات و بازی های ویدئویی نیز مشغول به کار شود.

فیلم های انیمیشنی خود را بسازید

اگر قصد ندارید سال های زیادی را به عنوان انیماتور صرف کسب تجربه کنید تا شاید فرصت کارگردانی برای شما پیش بیاید، می توانید دست به کار شوید و فیلم انیمیشنی خود را بسازید. تا وقتی سرمایه کافی ندارید و تازه کار هستید بهتر است روی انیمیشن های کوتاه کار کنید.

توصیه می شود در ابتدای کار از شخصیت ها و صحنه های بسیار ساده شروع کنید و تمرکز خود را روی ارائه داستانی قوی با همین شخصیت های ساده قرار دهید. اگر مدلساز خوبی نیستید و نمی توانید یک مدلساز حرفه ای استخدام کنید شخصیت های انیمیشن خود را بسیار ساده طراحی کنید. یک طراحی ساده به همراه یک داستان عالی بسیار باارزش تر از طراحی و مدلسازی پیچیده با یک داستان ضعیف است. به جای صرف هزینه زیاد روی طراحی ها و رندرهای پیچیده تلاش کنید درک بالای خود از فیلمبرداری و ترکیب بندی صحنه را با انتخاب زاویه دوربین های مناسب به رخ بکشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

نکاتی در آموزش زبان انگلیسی و بهبود فرایند یادگیری

توجه به نکاتی در آموزش زبان انگلیسی که ممکن است بعضا از سوی زبان آموزان نادیده گرفته شوند، می تواند منجر به بهبود فرایند یادیگیری شده و در کنار اتخاذ روش های کارامد یادگیری زبان انگلیسی و اجتناب از روش های ناکارامد زبان آموزی، منجر به تسریع روند یادگیری زبان در علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی گردد.

در ادامه به بیان نکاتی در آموزش زبان انگلیسی و بررسی چگونگی کارامدی این نکات برای زبان آموزان می پردازیم.

نکاتی در آموزش زبان انگلیسی و کاربرد این نکات

پیش از حرف زدن به زبان انگلیسی، ابتدا تمرکز کنید

پیش از صحبت کردن به زبان انگلیسی، در ابتدا تمرکز نموده و سعی کنید تمامی دانسته هایتان را به صورت منسجم به ذهن بیاورید. در بسیاری مواقع، زبان آموزان اصول و قواعد گرامری را به خوبی می دانند، اما هنگام صحبت کردن، به دلیل عدم تمرکز، نمی توانند این قواعد را به درستی در جملات انگلیسی خود پیاده سازی نمایند.

معنی کلمات انگلیسی را در متن جمله حدس بزنید

در ادامه بیان نکاتی در آموزش زبان انگلیسی می توان به اعتماد به نفس داشتن و جسور بودن اشاره نمود. شما می توانید معنی کلمات را در متن جمله حدس بزنید. به خودتان اعتماد کنید. مهارت های زبانی خود را دست کم نگیرید. بدین ترتیب، رفته رفته از نزدیکی حدستان با معنی اصلی کلمات شگفت زده خواهید شد. استفاده از این روش، به حفظ کلمات به طور طبیعی نیز کمک زیادی می نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

رونمایی از اولین لپ‌تاپ جهان با 2 نمایشگر

رونمایی از اولین لپ‌تاپ جهان با 2 نمایشگر

شرکت لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از نخستین لپ‌تاپ در جهان که به دو صفحه نمایش مجهز است، رونمایی کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت mashable، شرکت لنوو که به نظر می‌رسد با دستانی پر وارد نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ شده، حالا با معرفی و رونمایی از یک لپ‌تاپ جدید که به دو نمایشگر مجهز است و کی‌بورد آن که با یک صفحه نمایش لمسی جایگزین شده است، قصد دارد تخصص خود را در زمینه نوآوری در تکنولوژی به رخ سایر شرکت‌های رقیب بکشد.

 

این لپ‌تاپ جدید که یوگا بوک C۹۳۰ نام دارد، از یک نمایشگر با جوهر الکترونیکی (C۹۳۰) برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد به جای تایپ کردن برروی کلیدهای فیزکی کی‌بورد، با لمس انگشتان خود بر روی نمایشگر مربوطه، به دستگاه فرمان دهد کلمات موردنظر آن‌ها را نوشته و ثبت کند.

 

این لپ‌تاپ همچنین با بهره‌مندی از پردازنده نسل هفتم اینتل، به یک لولای ۳۶۰ درجه‌ای مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد آن را درصورت لزوم و تمایل، به یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ تبدیل کنند. یوگا بوک همچنین بدنه بسیار باریک و نازکی دارد که در کنار یک قلم به یادداشت‌برداری کاربران کمک به‌سزایی خواهد کرد.

 

نمایشگر اصلی این لپ‌تاپ ۱۰.۸ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD است و نمایشگر دیگری که جایگزین کی‌بورد شده است نیز با همین سایز و اندازه از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگاباتی، حافظه رم ۴ گیگابایت و یک باتری قدرتمند که شارژدهی آن حدود هشت ساعت است، نیز از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ جدید است.

 

لنوو همچنین اعلام کرده است که می‌خواهد این محصول را در ماه اکتبر با قیمت حدودی ۱۰۰۰ دلار روانه بازارهای جهانی کند.

منبع: beytoote

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

یادگیری زبان انگلیسی – چگونه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

یادگیری زبان انگلیسی امروزه طرفداران زیادی داشته و افراد بسیاری با اهداف متعدد خواهان یادگیری و یا تقویت زبان انگلیسی خود می‌باشند. اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به طور مستقل می‌باشید، می‌بایست به موارد متعددی توجه کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه رسیده و بازدهی مطلوبی داشته باشید. در ادامه به بیان نکاتی در زمینه چگونگی یادگیری و تقویت زبان انگلیسی می‌پردازیم.

یادگیری زبان انگلیسی و نکاتی کاربردی در این زمینه

گرامر زبان را از طریق صحبت کردن یاد بگیرید

در فرایند یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان عمدتاً به گرامر زبان انگلیسی علاقه چندانی نشان نداده و بسیاری از زبان آموزان نیز از روش‌های غلطی برای یادگیری گرامر استفاده می‌نمایند. اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که شما به عنوان زبان‌آموز، می‌بایست گرامر زبان انگلیسی را در حین صحبت کردن به زبان انگلیسی فراگرفته و از یادگیری گرامر به صورت تئوری اجتناب ورزید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

آموزش ساخت انیمیشن سه بعدی با مایا

دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری دوره آموزش ساخت انیمیشن سه بعدی با مایا ( Maya ) به صورت کاملاً کاربردی می‌نماید

مدرس : سرکار خانم معظمی با بیش از 15 سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه ساخت انیمیشن

  • امکان پشتیبانی نامحدود و پاسخگویی آنلاین به سؤالات شرکت‌کنندگان
  • اعطای گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان این دوره از سوی دانشگاه
  • امکان اسکان عزیزان شهرستانی با دریافت هزینه اسکان به صورت جداگانه

مکان : دانشگاه صنعتی شریف

شروع دوره: از 22 شهریور ماه روزهای پنجشنبه از ساعت 15 الی 18

الزامات : آشنایی با سیستم‌عامل ویندوز و داشتن لپ‌تاپ شخصی

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش مایا با شماره تلفن 66166328-021 تماس حاصل فرمائید.

درباره Maya : این نرم‌افزار، یکی از مناسب‌ترین نرم‌افزارها برای طراحی سه‌بعدی بوده و کاربران نرم‌افزار Maya می‌توانند از قابلیت‌های بی‌شمار این نرم‌افزار در مدل‌سازی سه‌بعدی، متحرک‌سازی، ساخت انیمیشن ، فیلم‌سازی و نیز ساخت و تولید بازی‌های رایانه‌ای استفاده نمایند. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل‌سازی و متحرک‌سازی سه بعدی است که به‌طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین‌طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل‌سازی آن است و در شرکت‌های بزرگ نیز بیشتر از این ویژگی استفاده می‌کنند.

از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های شخصی‌سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. مایا یک نرم‌افزار جامع است که به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزارهای جانبی به حد اقل می‌رساند.

کاربردهای نرم‌افزار Maya

  • مدل‌سازی شخصیت‌ها و کاراکترها در حین ساخت انیمیشن و بازی‌های کامپیوتری
  • اسکلت گذاری کاراکترها و آماده‌سازی آنها به‌منظور متحرک‌سازی کاراکترها
  • متحرک‌سازی و اعمال animate به کاراکترها با بهره‌گیری از امکانات متعدد این نرم‌افزار
  • بافت دادن و اعمال texture به کار در حین تولید انیمیشن
  • اعمال نمودن جلوه‌های ویژه به انیمیشن‌های تولید شده توسط این نرم‌افزار

اطلاعات بیشتر در : Skillearn.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

تاریخچه موشن گرافیک از آنچه تصور می کنید طولانی تر است

تاریخچه موشن گرافیک از آنچه تصور می کنید طولانی تر است

ممکن است تصور کنید که تاریخچه موشن گرافیک به زحمت به چند سال قبل باز می گردد. زیرا آن چه که با شنیدن اصطلاح موشن گرافیک در ذهن اکثر افراد تداعی می شود ویدیوهای مدرن و خوش آب و رنگی است که در تلویزیون و شبکه های اجتماعی به چشم می خورند. ولی جالب است بدانید که تاریخچه موشن گرافیک به بیش از صد سال پیش بازمی گردد.

شروع تاریخچه موشن گرافیک از ابتدای قرن بیستم

شاید اولین باری که موشن گرافیک به شیوه امروزی آن به کار گرفته شد هنگامی بود که فیلم های سینمایی طولانی مدت در سینماها اکران شدند. در آن زمان عنوان فیلم با استفاده از تکنیک های موشن گرافیک روی پرده سینما به نمایش در می آمد.

این کاربرد موشن گرافیک به صورت عمده در اوایل سده 1900میلادی با اکران فیلم هایی چون “سرقت بزرگ قطار” و “آلیس در سرزمین عجایب” (1903) آغاز شد. این نوع استفاده از موشن گرافیک برای تیتراژ ابتدایی فیلم ها از همان زمان تبدیل به یک استاندارد شد. به طوری که در حال حاضر هم از موشن گرافیک برای نمایش عنوان فیلم استفاده می شود.

تاریخچه موشن گرافیک از آنچه تصور می کنید طولانی تر است

از دهه 1920 میلادی استفاده از موشن گرافیک در تیتراژ ابتدایی فیلم ها پیشرفت بسیاری کرد. از آن زمان به جنبه زیبایی شناختی و روایت داستان فیلم ها اهمیت زیادی داده می شد. برای همین هنگام ساخت موشن گرافیک برای فیلم از اشکال هندسی نامعمول و انتزاعی استفاده می شد.

تا دهه 50 میلادی با توسعه تکنولوژی تکنیک های جدیدی برای خلق انیمیشن و تصاویر متحرک به دست آمد و تیتراژهای ابتدایی فیلم ها به سطح بالاتری رسیدند. در طول این سالها به نظر می رسید که هر عنوان فیلم که با کمک موشن گرافیک ساخته شده بود گوی سبقت را از نمونه های قبلی می رباید.

از همان اوایل قرن بیستم تیتراژهای ابتدایی فیلم ها برای توصیف حال و هوای فیلم ضروری بوده اند. به عنوان مثال حروف سیاه رنگ و بزرگ و خشن برای فیلم ای ترسناک به کار برده می شدند، در حالی که حروف ظریف و خوش خط برای فیلم های رومانتیک استفاده می شدند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

انیمیشن سریالی خود را به سبک سازندگان “قانون میلو مورفی” بسازید

انیمیشن سریالی خود را به سبک سازندگان “قانون میلو مورفی” بسازید

در این مقاله توصیه های دن پاون مایر و جف مارش دو انیماتور مجرب شرکت دیزنی را در زمینه تولید انیمیشن سریالی خواهید خواند. مهارت های این دو هنرمند شامل طراحی، انیمیت کردن و نویسندگی می شود. مارش و پاون مایر این روزها مشغول تولید یک انیمیشن سریالی برای شرکت دیزنی به نام قانون میلو مورفی هستند. تاکنون یک فصل از این انیمیشن سریالی منتشر شده که با استقبال فراوان بینندگان مواجه شده است.

برای آن که بتوانید یک انیمیشن سریالی موفق بسازید در مرحله اول باید مهارت های خود را به عنوان یک انیماتور بالا ببرید. سپس با دنیای انیمیشن های سریالی و نکاتی که باید برای بهتر کردن انیمیشن خود رعایت کنید آشنا شوید. بعضی از این نکات عبارتند از:

انیمیشن سریالی خود را به سبک سازندگان "قانون میلو مورفی" بسازید

از تمام طراحی های خود عکاسی کنید

پاون مایر می گوید: “من همیشه در حال طراحی کردن شکل های درهم و برهم هستم. از روزی که یک گوشی دوربین دار خریدم مدام از طراحی های خودم عکس می گیرم. آن هایی را که بیش تر دوست دارم علامت می زنم تا بعداً راحت تر پیدایشان کنم.

بسیاری از شخصیتهای قانون میلو مورفی طراحی هایی هستند که سال ها پیش انجام داده ام. مثلاً وقتی فهمیدیم کریستین اسلیتر دوست دارد برای سریال ما صداگذاری انجام دهد، من سراغ عکس های گوشی ام رفتم و یکی از طرح هایم که به صدای اسلیتر بیش تر می آمد را انتخاب کردم”.

انیمیشن سریالی خود را به سبک سازندگان "قانون میلو مورفی" بسازید

شخصیت ها را وادار به فکر کردن کنید

مارش می گوید: “انیمیشن سریالی Creature Comforts را ببینید. سازندگان آن حالت تفکر را در چهره شخصیت ها استادانه نمایش داده اند، به طوری که باور می کنید که آن ها واقعاً در حال فکر کردن هستند. لازم نیست یک لبخند بزرگ را روی چهره کاراکتر قرار دهید یا حرکات آن ها را تا جای ممکن روان انیمیت کنید تا لحظه جادویی رقم بخورد. کافی است توهم پردازش کردن اطلاعات را در چهره و حرکات شخصیت ایجاد کنید.”

روش نشان دادن احساسات مختلف را در چهره شخصیت های انیمیشن سریالی پیدا کنید

پاون مایر می گوید: “اگر اخم را روی چهره خندان بگذارید، حالت چهره شیطانی می شود. اگر اخم را روی چهره غمگین قرار دهید، حالت چهره عصبانی می شود. اگر حالت ابرو خوشحال و حالت دهان غمگین باشد، چهره حیرت زده و گیج به نظر می رسد و… .

می توانید همه این حالات را اجرا کنید و تنها با تغییر محل پلک ها حالت چهره را به کلی تغییر دهید: مثلاً چشم های کاملاً باز حالت هشیار و وحشتزده را ایجاد می کند و پلک های نیمه بسته حالت خواب آلود”.

سه بعدی فکر کنید

مارش می گوید: “اگر کاراکتر بارت سیمپسون را بشناسید می دانید که سرش شبیه به یک استوانه است. اگر به این کاراکتر به صورت سه بعدی نگاه کنید متوجه می شوید هنگامی که سرش را می چرخاند یک دایره بزرگ در بالای سرش دیده می شود.

اگر کاراکتر انیمیشن شما به گونه ای طراحی شود و حرکت کند که قرار گرفتن در فضای سه بعدی را به خوبی به بیننده القا کند، باورپذیرتر خواهد بود”.

انیمیشن سریالی خود را به سبک سازندگان "قانون میلو مورفی" بسازید

از اشکال هندسی ساده استفاده کنید

پاون مایر که پیش از انیمیشن سریالی قانون میلو مورفی روی انیمیشن دیگری به نام فینیاس و فرب کار کرده می گوید: “نکته خنده دار در انیمیشن سریالی فینیاس و فرب این است که قهرمان و شخصیت منفی داستان تقریباً ظاهر یکسانی دارند. صورت آن ها از یک مثلث و دو دایره به جای چشم ها تشکیل شده است. ولی اگر به یکی از آن ها یک بینی کج و یک دهان اضافه کنید ناگهان تبدیل به دوفن اشمیتز یعنی شخصیت منفی می شود در حالی که بینی شخصیت فینیاس راس آن مثلث است و دهانش زیر این راس قرار دارد.

سعی کنید کاراکتر ها را با شکل های ساده بسازید و با اضافه کردن اعضای مختلف به چهره آن ها، از هم متمایزشان کنید”.

انیمیشن سریالی خود را به سبک سازندگان "قانون میلو مورفی" بسازید

سعی نکنید همه چیز را عالی بسازید

مارش می گوید: “با وجود آن که به بالا بودن کیفیت انیمیشن خیلی اهمیت می دهم، مادامی که داستان خوبی را با شخصیت های قوی روایت می کنید، برای موفق شدن به کیفیت ساخت انیمیشنی در حد دیزنی نیازی نخواهید داشت. باید کاراکترهای انیمیشن خود را به خوبی تعریف کنید و بدانید چه کسانی هستند و به آن ها ایمان داشته باشید.

مثلاً به کاراکتر فدرز مک گرو در انیمیشن سریالی The Wrong Trousers فکر کنید. او یک پنگوئن به شکل پین بولینگ است! حالت چهره خاصی ندارد، لبخند نمی زند و تنها پلک هایش را باز و بسته می کند ولی با همین ویژگی های محدود به خوبی می دانید کی او خطرناک می شود. وقتی چیزی را کشف می کند می توانید سریعاً متوجه شوید زیرا سرعت قدم هایش تغییر می کند، می ایستد و بر می گردد”.


منبع: skillearn.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

بهترین تکنیک های سئو در سال 2018

با خواندن این مقاله با بهترین تکنیک های سئو در سال 2018  آشنا خواهید شد و با استفاده تکنیک های آسان و بدون هزینه سئو می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب نمایید . در مقاله قبلی ( learn seo part 1 ) به بررسی مبانی و اصول اولیه سئو پرداختیم و در این فصل به بررسی بهترین تکنیک های سئو در سال 2018 خواهیم پرداخت.

در این مقاله مهمترین فاکتورهای موثر در سئو را بررسی میکنیم ولی پیش از شروع، ذکر یک نکته اهمیت بالایی خواهد داشت؛ در نظر داشته باشید که شما محتوا را برای کاربران تولید میکنید و نه موتورهای جستجو، هرکجا که از مرز رضایت کاربران دور شدید تا سئوی بهتری داشته باشید مسیر نادرستی را انتخاب کرده اید.

همانطور که در مطلب قبل گفته شد، تکنیک های SEO (سئو) به دو دسته عمده تقسیم می شوند:

تکنیک هایی که موتورهای جستجو آن ها را به عنوان قسمتی از یک طراحی خوب تلقی می کنند و به White Hat SEO یا سئو کلاه سفید معروف هستند.
تکنیک هایی که موتورهای جستجو آن را تایید نمی کنند، موتورهای جستجو تلاش می کنند تا تاثیر آن ها را کم کنند و اغلب با عنوان  Black Hat SEO (کلاه سیاه) یا spamdexing شناخته می شوند.

بهترین تکنیک های سئو در سال 2018

فصل دوم

بهترین تکنیک های سئو در سال 2018

  • انتشار محتوای با کیفیت

    در سال 1397 محتوا همچنان با قدرت یک پادشاه به یکه تازی در عرصه سئو ادامه میدهد. همانطور که “رند فیشکین Rand Fishkin” در سایت Whiteboard Friday گفته است، محتوایی که برای کلمه کلیدی مد نظر بهینه شده باشد همچنان از نظر سئو بالاترین ارزش را دارد.

بهترین تکنیک های سئو در سال 2018

  • عنوان و توضیحات مناسب بنویسید

تگ های متا یا همان Meta Tags معمولا بخشی از کدهای سایت هستند که در هدر قرار داده میشوند و به معرفی محتوای صفحه میپردازند. این اطلاعات توسط کاربرانی که در صفحه حضور دارند قابل مشاهده نیست ولی ربات های خزنده گوگل از آنها برای درک بهتر صفحه استفاده خواهند کرد و در بیشتر موارد همین محتوا در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده میشود پس اهمیت بسیاری زیادی خواهند داشت.

تگ های بسیار متنوعی وجود دارند که میتوان در هدر سایت قرار داد و هریک کارایی مشخصی دارند ولی مهمترین تگ هایی که برای سئو داخلی با آنها کار داریم دو تگ title‌ و description هستند.

تگ title برای معرفی عنوان صفحه و تگ description برای توضیحات کوتاه در مورد صفحه استفاده میشود. ممکن است به صورت تکنیکال تاثیر این دو فاکتور در رتبه بندی صفحات پایین اعلام شود ولی در عمل اهمیت بسیار بالایی خواهند داشت. زیرا کاربر هنگام جستجو در گوگل مستقیما این دو عبارت را مشاهده کرده و بر همین اساس سایت شما را از میان سایر لینک ها انتخاب میکند. هرچقدر عنوان و توضیحات شما جذاب تر باشد شانس بیشتری برای جذب مخاطب خواهید داشت.

  • رای عنوان حداکثر ۷۰ کاراکتر و برای توضیحات متا تا ۱۶۰ کاراکتر در نظر بگیرید زیرا اگر بیشتر شود ممکن است گوگل بقیه آن را به کاربر نمایش ندهد.
  • در توضیحات متا یک بار کلمه کلیدی هدف را استفاده کنید و از ترکیب های جذاب برای مخطبان بهره بگیرید. بعنوان مثال برای یک فروشگاه اینترنتی میتوان از عباراتی مانند کمترین قیمت، ارزان و … استفاده نمود.
  • دقت کنید title شما به تگ h1 یا یکی از هدینگ های h2 در صفحه شبیه باشد.
  • تا حد امکان از کاراکترهای جدا کننده و ویرگول در متن توضیحات متا و عنوان استفاده نکنید.

 

  • از تگ های هدینگ به خوبی استفاده کنید

یکی از بهترین تکنیک های سئو استفاده از تگ های هدینگ است .

هر صفحه از سایت شما باید فقط و فقط یک تگ h1 داشته باشد. یعنی حتما این تگ را داشته باشد و در صفحه بیشتر از یک تگ  h1 نباشد. این عنوان باید دقیقا توضیح دهنده محتوای صفحه و دارای کلمه کلیدی هدف شما باشد. همچنین از نظر طراحی و ابعاد با سایر محتوای صفحه متمایز بوده و در اولین نگاه قابل شناسایی باشد.

علاوه بر تگ h1 که اهمیت بسیار بالایی دارد میتوانیم از تگ های h2 و h3 نیز برای معرفی بهتر موضوع مورد بحث استفاده نماییم. براساس اصول نگارشی بعد از هر ۳۰۰ کلمه نیازمند یک تگ هدینگ جدید هستیم تا کاربر بتواند به راحتی موضوع این بخش از محتوای مورد مطالعه را درک کند. با توجه به اینکه پیشنهاد میکنیم محتوای صفحات شما ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه باشد احتمالا در هر صفحه شما ۴ تا ۵ تگ h2 خواهید داشت که هر یک از آنها پیرامون موضوع عنوان اصلی مقاله هستند.

 

  •  تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی امروزه مهمترین بخش سئو یک سایت را تشکیل میدهد و در مرحله تولید محتوا تمام قواعد بر اساس تحقیق کلمات کلیدی تعیین میشوند. در تحقیق کلمات کلیدی شما بیشترین کلماتی که در ارتباط با صنعت خود جستجو میشود را یافته و سپس براساس میزان  ترافیک و میزان رقابت کلمات را رتبه بندی کرده و براساس آنها محتوای خود را ایجاد می کنید. اگر در کلمه ای رقابت سنگین و ترافیک کاربر هم زیاد باشد باید با کمک چنیدن محتوای مرتبط با آن کلمه کلیدی شانس خود را برای دریافت کلیک از سوی کاربر بیشتر کنید.

بهترین تکنیک های سئو در سال 2018

  • ایجاد سایت با قابلیت تعامل راحت با موبایل

واژه موبایل فرندلی Mobile friendly امروزه در سئو بسیار کاربرد دارد. منظور از این واژه این است که کاربر براحتی بتواند از طریق موبایل با سایت ارتباط برقرار کند. قطعاً اولین شرط موبایل فرندلی بودن ریسپانسیو بودن سایت است.

سایت اسکیلرن ، نمونه ای از یک سایت ریسپانسیو است که هم در موبایل و تبلت و هم در کامپیوتر ، با کاربر به راحتی ارتباط برقرار کرده و کاربر از کاوش در سایت لذت میبرد.

گوگل رسماً اعلام کرده است که بین انواع روشهای نمایش سایت در موبایل یعنی ریسپانیسیو، داینامیک Dynamic و Amp تفاوتی قائل نیست. ولی هنگام بحث در باره سئو پیشنهاد میدهد که از سایت های ریسپانسیو استفاده کنید. که خود بخود به معنی تفاوت بین این روش ها خواهد بود و از جمله بهترین تکنیک های سئو نیز است.

 

  • ایجاد سایت های امن (HTTPS)

حدود یک سال پیش دکتر Pete j.Mayers اعلام کرد که 30% از سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند از HTTPS استفاده می کنند.

با توجه به اینکه در سال 2014 گوگل رسماً اعلام کرد که HTTPS از عوامل رتبه بندی است ، شکی باقی نمی ماند که بزودی همه سایت ها به HTTPS نقل مکان کنند. در ضمن گوگل اعلام کرد که در سال 2018 مرورگر گوگل کروم Chrome با یک پرچم قرمز و عبارت این سایت امن نیست به استقبال سایت هایی می رود که از HTTPS استفاده نمی کنند.

 

  • بهینه سازی تجربه کاربری

تجربه کاربری UX بر روی سئو تاثیر میگذارد. اگر در سایت خود به تجربه کاربری توجه نداشته باشید ترافیک سایت خود را از دست خواهید داد.

در حقیقت 38% از مردم اگر وب سایت برایشان جذاب نباشد بدون تعامل با آن از سایت خارج میشوند. بهینه سازی صفحه پروفایل و دکمه های Call to action  تاثیر فراوانی در یک تجربه کاربری خوشایند دارند. نظر شما درباره UX سایت اسکیلرن چیست؟

 

  • بهینه سازی سرعت صفحات

یکی دیگر از بهترین تکنیک های سئو ، افزایش و بهبود سرعت صفحه اصلی و همچنین سایر صفحات است . گوگل رسماً اعلام کرده است که سرعت صفحات در هنگام جستجو با موبایل یکی از فاکتورهای رتبه بندی است. نکته دیگر این است که سایت هایی که برای موبایل بهینه شده اند نیز سریعتر از  سایت های دیگر توسط گوگل ایندکس شده و رتبه بهتری خواهند گرفت.

هر چه سرعت سایت شما پایین تر باشد کاربر و درآمد بیشتری را از دست خواهید داد.

آمازون برای سایت هایی که محصولات خود را در این سایت عرضه میکنند هر ثانیه افزایش سرعت بالا آمدن صفحات سایت را معادل 1.6 میلیارد دلار درآمد بیشتر در سال براورد کرده است.

ابزارهایی مانند GTmetrics به شما برای یافتن دلایل کند بودن سایت کمک می کنند. افزایش سرعت سایت در نهایت به بهبود تجربه کاربری و رتبه بهتر در گوگل منجر خواهد شد.

 

  • سئو داخلی سایت خود را در حد عالی انجام دهید

سئو داخلی نیز با بهبود تجربه کاربری همراستا است. هنگامیکه کاربران با کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما در گوگل جستجو می کنند. محتوای شما باید براساس این کلمات کلیدی بهینه شده باشد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از سئو کاران در ایران و خارج از ایران هنگام سئو کردن سایت با کلمات کلیدی طولانی تنها بر این بخش از سئو تمرکز می کنند. میتوان دریافت که اهمیت این بخش بسیار بالا است. در سایت Mockingbird از بهبود 62% ترافیک سایت تنها با بهینه کردن تگ های H1 گزارش هایی منتشر شده است. که خود نشان میدهد که سئو داخلی ارزش هزینه ای که بابت آن میپردازید را دارد.

بهترین تکنیک های سئو در سال 2018

در سال  -1397 – 2018 سئو داخلی یکی از بهترین تکنیک های سئو بشمار میرود به معنی تولید محتوای با کیفیت و ارائه درست آن برای فهم راحتتر محتوا توسط موتورهای جستجو و مخاطب میباشد.

 

  • فعالیت کاربران در صفحه را افزایش دهید

محتوای ارزشمند خودش را در سطح اینترنت پخش میکند، فقط کافیست شما ابزار لازم برای کاربران تنبل را فراهم کنید. یکی از این روش ها قراردادن دکمه های اشتراک گذاری در صفحه است. بررسی کنید که مخاطبین شما عموما در کدام شبکه اجتماعی فعال هستند و گزینه های اشتراک گذاری را بیشتر از سه مورد قرار ندهید. بعنوان مثال در ایران قراردادن گزینه تلگرام ضروری بنظر میرسد ولی در خارج از ایران ممکن است بدون استفاده باشد.

قابلیت ارسال دیدگاه را به صفحات خود اضافه کنید و کاربران را تشویق کنید که نظرات و سوالات خود را بیان کنند. هنگامی که دیدگاهی برای شما ارسال میشود به دقت به آن پاسخ دهید و به شکلی پاسخ کاربران را بدهید که برای ارسال دوباره دیدگاه و مطرح کردن سوالات جدید اعتماد به نفس بگیرند. هرچقدر میزان فعالیت کاربران در سایت شما بیشتر باشد نشاندهنده میزان رضایت آنها از مطالب شماست و همین امر تاثیر زیادی در رتبه بندی نتایج گوگل و سئو سایت شما خواهد داشت.

بهترین تکنیک های سئو در سال 2018

  • ساختار لینک های داخلی

درباره لینک های داخلی نکته ای که در مقاله بهترین تکنیک های سئو بسیار مهم و حیاتی میباشد، این است که گوگل تنها اولین لینک به یک صفحه داخلی را ارزیابی می کند.

با توجه به اینکه اکثر طراحان سایت تگ Nav را در بالای کدهای محتوای خود درج می کنند، اغلب صفحاتی که در منو لینکی برای آنها وجود دارد را نمیتوان از داخل محتوا لینک کرد. برای رفع این مشکل پیشنهاد میشود که کدهای منو را در انتهای کدهای محتوا درج کنید و با کمک Css آن را به مکان دلخواه انتقال بدهید.

سعی کنید که لینک های داخلی به کاربران برای یافتن محتوای مربوطه کمک کند و از صفحات بهم مرتبط به یکدیگر لینک ایجاد کنید.

 

  • دریافت بک لینک های مرتبط معتبر

اگر بخواهیم در یک جمله استراتژی دریافت بک لینک در سال  1397 – 2018 را توضیح دهیم. باید بگویم در سال 1397 – 2018  تنها از سایت هایی که محتوایی مرتبط با سایت شما دارند و مخاطبان آنها به کالا و خدمات شما علاقه مند باشند لینک دریافت کنید. این سایت ها نباید تعداد لینک زیادی به سایت های دیگر داده باشند. سایت شما نباید به سایتی که از آن لینک دریافت می کنید، لینک بدهد.

شما در این فصل ( بهترین تکنیک های سئو ) با بهترین تکنیک های سئو در سال 2018 آشنا شدید .امیدواریم از این مقاله کمال استفاده را برده باشید ؛ همچنین می‌توانید نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه‌ها با  اسکیلرن به اشتراک بگذارید.

“پایان فصل دومآموزش سئو ”


منبع : Skillean.ir

صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

آموزش ساخت انیمیشن سه بعدی

دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری دوره آموزش ساخت انیمیشن سه بعدی با مایا ( Maya ) به صورت کاملاً کاربردی می‌نماید

مدرس : سرکار خانم معظمی با بیش از 15 سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه ساخت انیمیشن

  • امکان پشتیبانی نامحدود و پاسخگویی آنلاین به سؤالات شرکت‌کنندگان
  • اعطای گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان این دوره از سوی دانشگاه
  • امکان اسکان عزیزان شهرستانی با دریافت هزینه اسکان به صورت جداگانه

مکان : دانشگاه صنعتی شریف

شروع دوره: از 22 شهریور ماه روزهای پنجشنبه از ساعت 15 الی 18

الزامات : آشنایی با سیستم‌عامل ویندوز و داشتن لپ‌تاپ شخصی

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش مایا با شماره تلفن 66166328-021 تماس حاصل فرمائید.

درباره Maya : این نرم‌افزار، یکی از مناسب‌ترین نرم‌افزارها برای طراحی سه‌بعدی بوده و کاربران نرم‌افزار Maya می‌توانند از قابلیت‌های بی‌شمار این نرم‌افزار در مدل‌سازی سه‌بعدی، متحرک‌سازی، ساخت انیمیشن ، فیلم‌سازی و نیز ساخت و تولید بازی‌های رایانه‌ای استفاده نمایند. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل‌سازی و متحرک‌سازی سه بعدی است که به‌طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین‌طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل‌سازی آن است و در شرکت‌های بزرگ نیز بیشتر از این ویژگی استفاده می‌کنند.

از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های شخصی‌سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. مایا یک نرم‌افزار جامع است که به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزارهای جانبی به حد اقل می‌رساند.

کاربردهای نرم‌افزار Maya

  • مدل‌سازی شخصیت‌ها و کاراکترها در حین ساخت انیمیشن و بازی‌های کامپیوتری
  • اسکلت گذاری کاراکترها و آماده‌سازی آنها به‌منظور متحرک‌سازی کاراکترها
  • متحرک‌سازی و اعمال animate به کاراکترها با بهره‌گیری از امکانات متعدد این نرم‌افزار
  • بافت دادن و اعمال texture به کار در حین تولید انیمیشن
  • اعمال نمودن جلوه‌های ویژه به انیمیشن‌های تولید شده توسط این نرم‌افزار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

آموزش موشن گرافیک | همراه با ارائه مدرک

آموزش موشن گرافیک | همراه با ارائه مدرک

دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری کلاس های تخصصی آموزش موشن گرافیک از مقدماتی تا پیشرفته به صورت پیوسته می نماید.

این دوره آموزشی شامل آموزش نرم افزارهای Photoshop ، Illustrator ، After Effects  در حد پیش نیاز می باشد. هر یک از دوره های مقدماتی و پیشرفته در 12 جلسه 1.5 ساعته برگزار میگردد که در مجموع 24 جلسه (36 ساعت) خواهد بود.

مدرس دوره : سرکار خانم معظمی با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انیمیشن

محل برگزاری: دانشگاه صنعتی شریف

شروع دوره اول: جمعه ها از 13 مهر ماه

آموزش موشن گرافیک

برخی از مزایای مهم شرکت در دوره آموزش موشن گرافیک عبارت اند از:

  • این دوره به صورت پروژه محور برگزار میشود
  • دانش پذیران پس پایان دوره مدرک معتبر دو زبانه از دانشگاه شریف دریافت خواهند کرد
  • پشتیبانی نا محدود  برای شرکت کنندگان پس از اتمام دوره بدون محدودیت زمانی
  • امکان پاسخگویی آنلاین و نامحدود به سوالات شرکت کنندگان این دوره
  • امکان معرفی  دانش پذیران برتر به مجموعه های معتبر نیازمند نیروی متخصص وجود دارد
  • در صورت نیازبه یادگیری مجدد، دانش پذیر میتواند در دوره های بعدی به صورت رایگان شرکت کند
  • فراهم نمودن امکان اسکان برای عزیزان شهرستانی با پرداخت هزینه اسکان به صورت جداگانه

توجه : آشنایی با سیستم عامل ویندوز و دارا بودن لپ تاپ شخصی از الزامات شرکت در کلاس موشن گرافیک می باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66166328-021 تماس حاصل فرمائید.

درباره موشن گرافیک : این رشته، تخصصی است میان رشته ای، متشکل از چهار رشته گرافیک، انیمیشن، ویدئو و کدنویسی. کاربرد گسترده و استفاده روز افزون از این رشته در حوزه های مختلف از جمله تیتراژ پایانی فیلم های تلویزیونی و سینمایی، آگهی های تبلیغاتی، اینفوگرافیک ها و بسیاری موارد دیگر، منجر به علاقمندی افراد به یادگیری این رشته در نقاط مختلف ایران و جهان گشته است.

جامعه مخاطبین و بازار کار موشن گرافیک : تمامی افرادی که در حوزه انیمیشن سازی، ویدئو سازی، تدوین فیلم، طراحی صنعتی، گرافیک و سایر رشته های مربوطه فعالیت دارند، و نیز تمامی علاقمندان، می توانند در این دوره شرکت نموده و دانش و مهارت خود را در این حوزه افزایش دهند.

ثبت نام در : Skillearn.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir

معیارهای ارزیابی موفقیت موشن گرافیک را بهتر بشناسید

پس از طراحی ویدیوی تبلیغاتی موشن گرافیک و توزیع آن، نوبت به ارزیابی موفقیت ویدیو موشن گرافیک می رسد. احتمالاً افراد زیادی از ویدیو موشن گرافیک شما بازدید کرده باشند و داده های زیادی در اختیار شما قرار گرفته باشد. با این حال ممکن است ندانید کدام داده ها و چه معیارهایی را برای ارزیابی موفقیت موشن گرافیک مورد تحلیل قرار دهید. پیش از این 5 دلیل عدم موفقیت ویدیوهای موشن گرافیک را برشمردیم. در این مقاله با معیارهایی آشنا می شوید که به کمک آن می توانید میزان موفقیت موشن گرافیک را ارزیابی کنید.

ابتدا تعریف خود از موفقیت را بیان کنید تا بعد بتوانید آن را ارزیابی کنید

پیش از آن که معیارهای ستجش موفقیت ویدیو موشن گرافیک را معرفی کنیم لازم است درک روشنی از مفهوم موفقیت در ذهن داشته باشید. تعیین کنید دقیقاً در نظر داریدبا کمک موشن گرافیک به چه هدفی دست پیدا کنید. یک یا دو هدف اصلی را انتخاب کنید.

پس از آن مشخص کنید مخاطبان مورد نظرتان چه افرادی هستند. سعی کنید گروه مشخصی از مخاطبان را که مایلید تبدیل به مشتریان شما شوند در نظر بگیرید. در نهایت تعیین کنید برای ارزیابی موفقیت موشن گرافیک به چه داده هایی نیاز دارید. ممکن است داده های زیادی در دسترس شما قرار داشته باشند ولی تنها بخشی از این داده ها مفید هستند.

ارزیابی موفقیت موشن گرافیک با معیار تعداد بازدید

معیار “تعداد بازدید” مهم است ولی برای ارزیابی موفقیت موشن گرافیک کافی نیست. تعداد بازدید نقطه شروع فرایند ارزیابی است بنابراین با در نظر گرفتن تنها این معیار قضاوتی انجام ندهید. تعداد بازدید ویدیو موشن گرافیک می تواند به شما نشان دهد که عملکرد کلی آن چگونه بوده است اما برای سنجش موفقیت واقعی آن باید معیارهای دیگری را نیز در نظر بگیرید.

 

هر شبکه اجتماعی تعریف مخصوص به خود را از “1 بار بازدید ویدیو” دارد. مثلاً در یوتیوب پس از پخش 30 ثانیه از یک ویدیو 1 بازدید حساب می شود ولی در فیسبوک این زمان 3 ثانیه است. در نظر گرفتن این استانداردها را هنگام انجام بررسی های خود فراموش نکنید.

ارزیابی موفقیت موشن گرافیک با معیار میزان درگیر شدن مخاطب

میزان درگیر شدن مخاطب معیاری دیگر برای سنجش کیفیت ویدیو موشن گرافیک شما است. این معیار اهمیت زیادی دارد. آیا بینندگان برای ویدیو موشن گرافیک شما نظری نوشته اند؟ آیا آن را با دوستان خود به اشتراک گذاشته اند؟

اگر میزان درگیر شدن مخاطب بالا باشد یعنی پیام جذابی را از طریق موشن گرافیک به آن ها منتقل کرده اید و آن ها با ویدیو موشن گرافیک شما ارتباط برقرار نموده اند. اما اگر میزان درگیر شدن مخاطبان با ویدیو موشن گرافیک شما چندان بالا نباشد باید بررسی کنید که چه عاملی باعث آن شده است. فراموش نکنید که در فضای اینترنت حجم اطلاعات به قدری زیاد است که حواس بینندگان به آسانی پرت می شود و جلب توجه آن ها برای حتی چند ثانیه کار مشکلی است.

ارزیابی موفقیت موشن گرافیک با معیار تعداد دفعات پخش در سایت اصلی

نرخ دیده شدن ویدیو موشن گرافیک در سایتتان میزان مرتبط بودن آن را با حوزه فعالیت شما نشان می دهد. هنگامی که ویدیو موشن گرافیک را در سایت قرار می دهید دو معیار را باید بررسی کنید: تعداد بازدید صفحه و تعداد دفعات پخش. با ترکیب این دو معیار نرخ پخش ویدیو به دست می آید که به معنی درصدی از بازدیدکنندگان است که از سایت شما بازدید کرده و ویدیو موشن گرافیک موجود در سایت را تماشا کرده اند.

این معیار به شما نشان می دهد که چه نوع محتوایی در بازدید کنندگان سایت شما ایجاد علاقه و واکنش نموده است. همچنین می توانید با در نظر گرفتن این معیار تجربه کاربری وبسایت خود بهبود دهید و تلاش کنید بازدید کنندگان نه تنها موشن گرافیک شما را ببینند بلکه به مشتریان واقعی شما تبدیل شوند.

ارزیابی موفقیت موشن گرافیک با معیار میزان به اشتراک گذاشته شدن

تعداد دفعاتی که ویدیو موشن گرافیک شما به اشتراک گذاشته می شود می تواند میزان اثرگذاری اجتماعی آن را نشان دهد. زیرا قانون نانوشته ای در اینترنت وجود دارد که بیان می کند اگر کاربران محتوایی را دوست داشته باشند آن را به اشتراک می گذارند.

ارزیابی موفقیت موشن گرافیک با معیار نرخ کلیک

در پایان اکثر ویدیوهای تبلیغاتی موشن گرافیک یک دعوت یا فراخوان وجود دارد و تعداد دفعاتی که کاربران روی این فراخوان کلیک می کنند نرخ کلیک نامیده می شود. معیار نرخ کلیک برای اندازه گیری میزان درگیر شدن مخاطبان بسیار ارزشمند است. اگر این نرخ بالا باشد به این معنی است آنچه در ویدیو موشن گرافیک خود نشان می دهید به حد کافی در بینندگان ایجاد انگیزه می کند که تا پایان آن را تماشا کنند و در آخر به دعوت آن پاسخ دهند.

ارزیابی موفقیت موشن گرافیک با این معیار بسیار پراهمیت است. زیرا میزان قدرت آن برای ایجاد افزایش در فروش و نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را نشان می دهد. همچنین می توانید با کمک این داده ها تصمیم های بهتری برای ویدیوهای موشن گرافیک بعدی خود بگیرید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
skillearn ir